یزدفردا: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: عرب خردمند با اعلام این خبر افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد. 
نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند. 
عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود. 
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد. 
عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا